DOŁĄCZ DO NAS
Dlaczego warto?
Bo to bardzo ciekawa i odpowiedzialna praca, dająca możliwości rozwoju dla tych, którzy lubią brać udział w inspirujących projektach i pozostawać w kontakcie z ludźmi – w firmie, która rośnie i jest dobrze postrzegana na rynku. Nie jesteśmy korporacją i nie toniemy w gąszczu procedur i raportów, ale działamy profesjonalnie i tworzymy zgrany zespół. Dbamy o swoich ludzi.
POSZUKUJEMY
Jeżeli jesteś osobą otwartą i komunikatywną to mamy dla Ciebie idealną propozycję!
W związku z rozwojem naszej firmy do naszego biura poszukujemy:
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta
Dlaczego warto?
Praca w Evention to połączenie niedużej agencji eventowej z dużymi profesjonalnymi projektami. Tworzymy wydarzenia które szkolą, budują relacje, integrują i bawią. Nasi pracownicy to profesjonaliści, którzy każdego dnia budują rozpoznawalną i szanowaną markę Evention. Nasza praca jest odpowiedzialna, ale jednocześnie ważna i wyjątkowo ciekawa. Jest dynamiczna, tak jak my! Praca z nami daje możliwości rozwoju dla tych, którzy lubią kontakt z klientem i chcą tworzyć profesjonalny back office – w firmie, która rośnie, jest znana i dobrze postrzegana na rynku. Nie jesteśmy i nie będziemy korporacją, nie toniemy w gąszczu procedur i raportów, dążymy do usprawniania i ułatwiania naszej pracy. Dbamy o swoich ludzi, dołącz do nas i się przekonaj!
Główne zadania:
- Obsługa kontrahentów (wystawianie faktur i prowadzenie ich rejestru, kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami, przygotowywanie formularzy zamówień),
- Zarządzanie biurem oraz dbanie o jego wyposażenie,
- Kontakt i współpraca z podwykonawcami, np. biurem rachunkowym,
- Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów w firmie, w tym obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- Tworzenie rozliczeń, raportów,
- Przygotowywanie i redagowanie pism, dokumentów oraz ofert,
- Inicjowanie i prowadzenie różnych projektów administracyjnych,
- Wsparcie w organizacji imprez, spotkań i konferencji (w zakresie organizacyjno-logistycznym),
- Wsparcie zespołu w realizacji eventów on-line oraz on-site.
Od kandydatów wymagamy:
- Wysokich umiejętności interpersonalnych oraz chęci rozwoju i nauki,
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, minimum poziom B2,
- Dobrej znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel oraz Power Point
- Dobrej dykcji i łatwości w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- Dużej dokładności i sumienności w wykonywaniu swoich obowiązków,
- Mile widziane doświadczenie w agencji eventowej lub pokrewnej oraz znajomość specyfiki pracy biura projektowego,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami prowadzenia projektów typu ASANA i Monday.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z 10 letnim doświadczeniem w branży eventowej,
- Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- Niekorporacyjną atmosferę pracy, bez sztywnych zasad i dress code,
- Możliwość poznania specyfiki pracy branży konferencyjnej,
- Współpracę z liderami branży IT oraz największymi organizacjami w Polsce i na świecie.
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych,
- Prywatna opieka medyczna,
- Dofinansowanie szkoleń i kursów,
- Szeroki wybór kaw i herbat, różne rodzaje mleka dla wymagających :),
- Spotkania i paczki świąteczne,
- Możliwość udziału w eventach w najlepszych warszawskich lokalizacjach.
Aplikuj korzystając z formularza poniżej! Zapraszamy do współpracy!
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji i szkoleń
GŁÓWNE ZADANIA
- Administracja i obsługa klienta (wystawianie faktur, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie ofert uczestnictwa w konferencjach oraz formularzy zamówień)
- Zarządzanie treścią stron Internetowych (aktualizacja landing paga i formularza rejestracyjnego)
- Współpraca z podwykonawcami (w tym zbieranie i porównywanie ofert)
- Przygotowywanie raportów pokonferencyjnych, statystyk, analiz
- Wsparcie przy organizacji międzynarodowych eventów on-line oraz onsite (w zakresie organizacyjno/logistycznym)
- Wsparcie administracyjne: wysyłka korespondencji, zamawianie materiałów biurowych, współpraca z księgowością
Od kandydatów wymagamy:
- Doświadczenia w organizowaniu logistycznych konferencji i szkoleń (mile widziane doświadczenie w organizacji konferencji online)
- Doświadczenia w administracji i w obsłudze klienta (mile widziane w branży szkoleniowej)
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- Zaangażowania w realizowane zadania, samodzielności oraz kreatywności
- Bardzo dobrej organizacji czasu i pracy własnej
- Znajomości obsługi pakietu MS Office (szczególnie excela oraz power pointa – na poziomie bardzo dobrym)
- Znajomości j. angielskiego
- Mile widziana znajomość systemu wordpress
Oferujemy:
- Pracę na umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin (pierwsze 3 miesiące) z możliwością przejścia na umowę o pracę
- Możliwość podnoszenia kompetencji, udział w szkoleniach
- Pracę w nietoksycznej atmosferze w firmie stwarzającej szansę rozwoju
- Udział w dużych, także międzynarodowych projektach konferencyjnych, przy współpracy z największymi firmami technologicznymi
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robił(a):
– Koordynował i animował rozwój społeczności profesjonalnych
– Realizował spotkania i inne projekty adresowany do tych społeczności
– Kontaktował się z profesjonalistami i menedżerami z większych firm i instytucji działających w obszarze bezpieczeństwa informacji i danych
– Budował i animował ich społeczność z wykorzystaniem różnorodnych metod i narzędzi
– Opracowywał plan promocji i komunikacji i go realizował
– Pisał posty, zaproszenia i materiały na stronę www
–Współtworzył materiały promocyjne w tym: foldery, prezentacje, zaproszenia elektroniczne
– Odpowiadał za realizację kampanii social mediowych
– Aktualizował bazy kandydatów do społeczności – przeszukując serwisy Social Media i Internet, a także docierając do właściwych osób w firmach
– Pomagał przy promocji i organizacji realizowanych przez nas konferencji adresowanych do tych społeczności
Co powinieneś/powinnaś:
– Posiadać doświadczenie w pracy w roli Community Managera oraz w marketingu w segmencie B2B
– Lubić nawiązywać kontakty, budować nowe relacje i zdobywać wiedzę fachową
– Mieć lekkie pióro i doświadczenie copywriterskie
– Znać dobrze narzędzia promocyjne w Social Media (szczególnie LinkedIn)
– Cenić dobrą organizację pracy i lubić „tabelki”
– Posiadać wykształcenie wyższe oraz dobrą znajomość języka angielskiego
– Dobrze znać środowisko MS Office (Excel, Word, Power Point) i biegle posługiwać się komputerem
– Lubić pracować w zespole
Co będzie Twoim dodatkowym atutem:
– Znajomość środowiska Wordpress
– Doświadczenie redaktorskie przy pisaniu tekstów merytorycznych dotyczących zagadnień technologicznych
– Doświadczenie w agencji badawczej przy realizacji badań jakościowych
Co oferujemy:
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– Premię, której wysokość będzie uzależniona od wyników pracy
– Możliwość podnoszenia kompetencji, udział w szkoleniach
– Pracę w nietoksycznej atmosferze w firmie stwarzającej szansę rozwoju i awansu
– Udział w dużych, także międzynarodowych projektach, przy współpracy z największymi firmami technologicznymi
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: lub za pośrednictwem formularza znajdującego się poniżej.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
- (Obowiązkowo)
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Evention Sp. z o.o. podanych danych w zakresie niezbędnym do celów realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko ”. - (Obligatoryjnie)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Evention Sp. z o.o.”
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Obowiązki:
- Prezentacja i sprzedaż udziału w konferencjach i szkoleniach
- Aktualizacja oraz rozszerzanie bazy danych
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
- Budowanie relacji biznesowych z Klientami
- Wsparcie administracyjne przy organizacji wydarzeń
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (mile widziane w branży szkoleniowo-konferencyjnej)
- Dobra znajomość MS Office (Excel, Power Point)
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, operatywność, elastyczność
- Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz podstawowa wiedza z zakresu social media
Oferujemy:
- Pracę od zaraz
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dodatkowe benefity (możliwość skorzystania z opieki medycznej)
- Pracę w miłej atmosferze w firmie stwarzającej szansę rozwoju i awansu
- Premię, której wysokość będzie uzależniona od wyników pracy
- Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach konferencyjnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: lub za pośrednictwem formularza znajdującego się poniżej.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
- (Obowiązkowo)
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Evention Sp. z o.o. podanych danych w zakresie niezbędnym do celów realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko ”. - (Obligatoryjnie)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Evention Sp. z o.o.”