Dołącz do nas

DOŁĄCZ DO NAS

Dlaczego warto?

Bo to bardzo ciekawa i odpowiedzialna praca, dająca możliwości rozwoju dla tych, którzy lubią brać udział w inspirujących projektach i pozostawać w kontakcie z ludźmi – w firmie, która rośnie i jest dobrze postrzegana na rynku. Nie jesteśmy korporacją i nie toniemy w gąszczu procedur i raportów, ale działamy profesjonalnie i tworzymy zgrany zespół. Dbamy o swoich ludzi.

POSZUKUJEMY

Jeżeli jesteś osobą otwartą i komunikatywną to mamy dla Ciebie idealną propozycję!

W związku z rozwojem naszej firmy do naszego biura poszukujemy:

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Dlaczego warto?  

Praca w Evention to połączenie niedużej agencji eventowej z dużymi profesjonalnymi projektami. Tworzymy wydarzenia które szkolą, budują relacje, integrują i bawią. Nasi pracownicy to profesjonaliści, którzy każdego dnia budują rozpoznawalną i szanowaną markę Evention. Nasza praca jest odpowiedzialna, ale jednocześnie ważna i wyjątkowo ciekawa. Jest dynamiczna, tak jak my! Praca z nami daje możliwości rozwoju dla tych, którzy lubią kontakt z klientem i chcą tworzyć profesjonalny back office – w firmie, która rośnie, jest znana i dobrze postrzegana na rynku. Nie jesteśmy i nie będziemy korporacją, nie toniemy w gąszczu procedur i raportów, dążymy do usprawniania i ułatwiania naszej pracy. Dbamy o swoich ludzi, dołącz do nas i się przekonaj!

Główne zadania:

  • Obsługa kontrahentów (wystawianie faktur i prowadzenie ich rejestru, kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami, przygotowywanie formularzy zamówień),
  • Zarządzanie biurem oraz dbanie o jego wyposażenie,
  • Kontakt i współpraca z podwykonawcami, np. biurem rachunkowym,
  • Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów w firmie, w tym obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • Tworzenie rozliczeń, raportów,
  • Przygotowywanie i redagowanie pism, dokumentów oraz ofert,
  • Inicjowanie i prowadzenie różnych projektów administracyjnych,
  • Wsparcie w organizacji imprez, spotkań i konferencji (w zakresie organizacyjno-logistycznym),
  • Wsparcie zespołu w realizacji eventów on-line oraz on-site.

 Od kandydatów wymagamy:

  • Wysokich umiejętności interpersonalnych oraz chęci rozwoju i nauki,
  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, minimum poziom B2,
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel oraz Power Point
  • Dobrej dykcji i łatwości w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Dużej dokładności i sumienności w wykonywaniu swoich obowiązków,

 

  • Mile widziane doświadczenie w agencji eventowej lub pokrewnej oraz znajomość specyfiki pracy biura projektowego,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami prowadzenia projektów typu ASANA i Monday.

Oferujemy:  

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z 10 letnim doświadczeniem w branży eventowej,
  • Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego,
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, bez sztywnych zasad i dress code,
  • Możliwość poznania specyfiki pracy branży konferencyjnej,
  • Współpracę z liderami branży IT oraz największymi organizacjami w Polsce i na świecie.

Benefity:  

  • Dofinansowanie zajęć sportowych,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • Szeroki wybór kaw i herbat, różne rodzaje mleka dla wymagających :),
  • Spotkania i paczki świąteczne,
  • Możliwość udziału w eventach w najlepszych warszawskich lokalizacjach.

Aplikuj korzystając z formularza poniżej! Zapraszamy do współpracy!

Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji i szkoleń

GŁÓWNE ZADANIA

  • Administracja i obsługa klienta (wystawianie faktur, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie ofert uczestnictwa w konferencjach oraz formularzy zamówień)
  • Zarządzanie treścią stron Internetowych (aktualizacja landing paga i formularza rejestracyjnego)
  • Współpraca z podwykonawcami (w tym zbieranie i porównywanie ofert)
  • Przygotowywanie raportów pokonferencyjnych, statystyk, analiz
  • Wsparcie przy organizacji międzynarodowych eventów on-line oraz onsite (w zakresie organizacyjno/logistycznym)
  • Wsparcie administracyjne: wysyłka korespondencji, zamawianie materiałów biurowych, współpraca z księgowością

 Od kandydatów wymagamy:

  • Doświadczenia w organizowaniu logistycznych konferencji i szkoleń (mile widziane doświadczenie w organizacji konferencji online)
  • Doświadczenia w administracji i w obsłudze klienta (mile widziane w branży szkoleniowej)
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowania w realizowane zadania, samodzielności oraz kreatywności
  • Bardzo dobrej organizacji czasu i pracy własnej
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office (szczególnie excela oraz power pointa – na poziomie bardzo dobrym)
  • Znajomości j. angielskiego
  • Mile widziana znajomość systemu wordpress

Oferujemy:  

  • Pracę na umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin (pierwsze 3 miesiące) z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • Możliwość podnoszenia kompetencji, udział w szkoleniach
  • Pracę w nietoksycznej atmosferze w firmie stwarzającej szansę rozwoju
  • Udział w dużych, także międzynarodowych projektach konferencyjnych, przy współpracy z największymi firmami technologicznymi

Miejsce pracy: Warszawa

Co będziesz robił(a):

– Koordynował i animował rozwój społeczności profesjonalnych
– Realizował spotkania i inne projekty adresowany do tych społeczności
– Kontaktował się z profesjonalistami i menedżerami z większych firm i instytucji działających w obszarze bezpieczeństwa informacji i danych
– Budował i animował ich społeczność z wykorzystaniem różnorodnych metod i narzędzi
– Opracowywał plan promocji i komunikacji i go realizował
– Pisał posty, zaproszenia i materiały na stronę www
–Współtworzył materiały promocyjne w tym: foldery, prezentacje, zaproszenia elektroniczne
– Odpowiadał za realizację kampanii social mediowych
– Aktualizował bazy kandydatów do społeczności – przeszukując serwisy Social Media i Internet, a także docierając do właściwych osób w firmach
– Pomagał przy promocji i organizacji realizowanych przez nas konferencji adresowanych do tych społeczności

Co powinieneś/powinnaś:

– Posiadać doświadczenie w pracy w roli Community Managera oraz w marketingu w segmencie B2B
– Lubić nawiązywać kontakty, budować nowe relacje i zdobywać wiedzę fachową
– Mieć lekkie pióro i doświadczenie copywriterskie
– Znać dobrze narzędzia promocyjne w Social Media (szczególnie LinkedIn)
– Cenić dobrą organizację pracy i lubić „tabelki”
– Posiadać wykształcenie wyższe oraz dobrą znajomość języka angielskiego
– Dobrze znać środowisko MS Office (Excel, Word, Power Point) i biegle posługiwać się komputerem
– Lubić pracować w zespole

Co będzie Twoim dodatkowym atutem:

– Znajomość środowiska Wordpress
– Doświadczenie redaktorskie przy pisaniu tekstów merytorycznych dotyczących zagadnień technologicznych
– Doświadczenie w agencji badawczej przy realizacji badań jakościowych

Co oferujemy:

– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– Premię, której wysokość będzie uzależniona od wyników pracy
– Możliwość podnoszenia kompetencji, udział w szkoleniach
– Pracę w nietoksycznej atmosferze w firmie stwarzającej szansę rozwoju i awansu
– Udział w dużych, także międzynarodowych projektach, przy współpracy z największymi firmami technologicznymi


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
lub za pośrednictwem formularza znajdującego się poniżej.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

  1. (Obowiązkowo)
    „Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Evention Sp. z o.o. podanych danych w zakresie niezbędnym do celów realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko ”.
  2. (Obligatoryjnie)
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Evention Sp. z o.o.”

Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)

Obowiązki:

  • Prezentacja i sprzedaż udziału w konferencjach i szkoleniach
  • Aktualizacja oraz rozszerzanie bazy danych
  • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
  • Budowanie relacji biznesowych z Klientami
  • Wsparcie administracyjne przy organizacji wydarzeń

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (mile widziane w branży szkoleniowo-konferencyjnej)
  • Dobra znajomość MS Office (Excel, Power Point)
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, operatywność, elastyczność
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz podstawowa wiedza z zakresu social media

Oferujemy:

  • Pracę od zaraz
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dodatkowe benefity (możliwość skorzystania z opieki medycznej)
  • Pracę w miłej atmosferze w firmie stwarzającej szansę rozwoju i awansu
  • Premię, której wysokość będzie uzależniona od wyników pracy
  • Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach konferencyjnych


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
lub za pośrednictwem formularza znajdującego się poniżej.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

  1. (Obowiązkowo)
    „Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Evention Sp. z o.o. podanych danych w zakresie niezbędnym do celów realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko ”.
  2. (Obligatoryjnie)
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Evention Sp. z o.o.”

    (* -pole wymagane)

    Imię i nazwisko *

    Adres e-mail *

    Treść *

    (W przypadku kilku załączniku prosimy zarchiwizować w jedno archiwum np. ZIP i załączyć jeden plik. Max 5MB)

    Zobacz Klauzulę informacyjną

    Klauzula informacyjna

    Spółka EVENTION sp. z o.o., jest zobowiązana chronić prywatność i zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych.

    Niniejsza informacja przedstawia sposób gromadzenia i wykorzystywania przez nas Twoich danych osobowych zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych – „RODO”.

    Otrzymujesz niniejszą informację, ponieważ uczestniczysz w procesie rekrutacji prowadzonej przez EVENTION sp. z o.o.

    Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

    Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest spółka EVENTION sp. z o. o. (dalej „My”, albo „Spółka”) z siedzibą w Warszawie przy Rondzie ONZ 1.

    Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

    Jeśli masz pytania związane z Twoimi danymi osobowymi, które przetwarzamy, możesz kierować je na adres mailowy Spółki: .

    Skąd mamy Twoje dane?

    Otrzymujemy Twoje dane osobowe od Ciebie podczas procesu rekrutacji i rozmów kwalifikacyjnych. Twoje dane mogą pochodzić także z Twojego zawodowego profilu na portalu Linkedin. Z portalu Linkedin pobieramy następujące kategorie danych – kariera zawodowa oraz wykształcenie.

    Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez Spółkę?

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie przepisów prawa (przepisy kodeksu pracy), a w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody – także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki, którym jest:

    • ocena Twojej przydatności na danym stanowisku, weryfikacja podanych przez Ciebie informacji;

    • administrowanie procesem rekrutacyjnym;

    • zapewnienie zgodności z prawem, udział w postępowaniach sądowych, raportowanie, rozliczanie wewnętrzne;

    • kontaktowanie się z Tobą, w celach związanych z prowadzoną przez Spółkę rekrutacją;

    • dochodzenie oraz obrona przed roszczeniami;

    • prowadzenie analiz statystycznych;

    Jeśli udzielisz Spółce zgody na przetwarzanie danych osobowych, możesz ją wycofać w dowolnym momencie w taki sposób, jak jej udzieliłaś/eś.

    Czy musisz podać Spółce swoje dane osobowe?

    Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich brak może utrudnić lub uniemożliwić Spółce prowadzenie procesu rekrutacyjnego.

    Jakie masz uprawnienia wobec Spółki w zakresie przetwarzanych danych?

    Masz prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

    Uprawnienia te możesz wykonać, gdy:

    • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

    • w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Spółkę; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz uprzednio sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;

    • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – na okres pozwalający Spółce sprawdzić prawidłowość Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie są już potrzebne Spółce, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Spółki są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

    • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

    Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez nas do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?

    Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,

    Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

    Spółka jest uprawniona udostępnić Twoje dane, przetwarzane w związku z ubieganiem się przez Ciebie o zatrudnienie, podmiotom świadczącym usługi na rzecz Spółki, m.in. dostawcom usług IT, a także dostawcom usług księgowych w obszarze kadr i płac.

    Jak długo Spółka przechowuje Twoje dane osobowe?

    Spółka przechowuje Twoje dane osobowe przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz po zakończeniu procesu rekrutacji przez okres 1 roku
    Dane zebrane na podstawie zgody są przechowywane do czasu wycofania zgody, chyba że okażą się niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki (np. obrony lub dochodzenia roszczeń).

    Szczegółowe terminy przechowywania dokumentów związanych z procesem rekrutacyjnym możesz uzyskać kontaktując się z nami na adres e-mail: .

    Do jakich państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego Spółka przekazuje Twoje dane?

    Spółka nie przekazuje Twoich danych osobowych poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    Czy Spółka profiluje Twoje dane osobowe lub przetwarza je automatycznie w sposób wpływający na Twoje prawa?

    Profilowanie danych osobowych rozumiane jest jako zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych, które polega na ich wykorzystaniu do oceny niektórych czynników Ciebie dotyczących, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów Twojej pracy, Twojej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

    Twoje dane osobowe nie będą wykorzystane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym na podstawie otrzymanych od Ciebie danych osobowych nie będzie dokonywane profilowanie.