Zespół

evention_przemyslaw_gamdzyk_cale

PRZEMYSŁAW GAMDZYK
Meeting Designer oraz prezes

Codziennie pochłania go rozwój biznesu. Z pasją tworzy koncepcje nowych spotkań i ich formatów. Buduje agendy konferencji, spinając razem ciekawych prelegentów i wartościowy kontent. Od 20 lat jest związany z rynkiem teleinformatycznym w Polsce. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych. Przez wiele lat związany z Computerworld, CIO w wydawnictwie IDG. Był dziennikarzem, redaktorem, szefem działu eventów, dyrektorem programów dla kadry kierowniczej. Za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w online czy w formie fizycznych spotkań. Absolwent wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Komunikacji Społecznej IBL PAN.

MARIOLA RAUZER
Innovation Designer oraz wiceprezes

W codziennej aktywności doskonali klasę mistrzowską zarządzania realizacją projektów eventowych, tak by wszystkie i liczne elementy przygotowań spiąć finalnie w wartościowe i angażujące spotkanie. Dużo uwagi poświęca budowie relacji z partnerami konferencji, dbając o to, by projekty Evention przynosiły im realną wartość. Od 18 lat jest związana z rynkiem teleinformatycznym w Polsce. Ekspert w sprawach komunikacji i marketingu b2b odpowiada za realizację programów marketingowych dla czołowych dostawców rozwiązań IT. Wcześniej była dyrektorem Działu Konferencji w IDG Poland SA oraz product managerem ds. konferencji i szkoleń w Presspublica, wydawcy dziennika Rzeczpospolita. Za podstawową wartość swojej działalności traktowała tworzenie skutecznych form komunikacji w biznesie – wyrażanych w formie konferencji i eventów. Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami oraz psychologii zachowań rynkowych.

evention_mariola_rauzer_cale
evention_lukasz_grabczynski_cale

ŁUKASZ GRABCZYŃSKI
Special Projects Director, Project Manager

Obecnie rozwija obszar działalności Evention obejmujący realizację projektów specjalnych, spełniających szczególne potrzeby klientów. Podchodząc indywidualnie do każdego tematu, dba, by realizowane wydarzenia były zgodnie z zamysłem i wizją klienta oraz atrakcyjne dla uczestników. Od 8 lat zawodowo specjalizuje się w marketingu projektów eventowych, do 2015 roku w ramach wydawnictwa IDG Poland SA. Uczestniczył w realizacji ponad 120 projektów eventowych jako project manager lub CIO executive conferences manager. Posiada szerokie doświadczenie z rozmaitymi formatami przedsięwzięć przeznaczonych dla różnych grup zawodowych, od kameralnych spotkań biznesowych po duże międzynarodowe konferencje, konkursy i gale. Równocześnie przez ponad 2 lata pełnił funkcję sekretarza Klubu CIO. Współpracował także przy organizacji imprez dla tygodnika Computerworld i InternetStandard. Absolwent Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydziału Ekonomii i Zarządzania na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

JUDYTA KLIMKIEWICZ
Event coordinator

Swoje działania skupia na pracach związanych z kompleksową organizacją i koordynacją dużych konferencji oraz biznesowych spotkań customowych. Dba, aby w dniu wydarzenia wszystko było dopięte na ostatni guzik pod względem organizacyjnym, logistycznym i realizacyjnym. Przy realizacji każdego wydarzenia ceni sobie profesjonalizm i rzetelność, a zadowolenie klienta stawia zawsze na pierwszym miejscu. Swoje doświadczenie zdobywała w branży IT, koordynując blisko sto szkoleń technicznych oraz współpracując z najlepszymi praktykami do spraw baz danych w Polsce. Na swoim koncie ma wiele zorganizowanych wydarzeń biznesowych – od małych debat do dużych wydarzeń rynkowych – obejmującymi dziesiątki poddostawców i usług składowych.

360x504
magda opis

MAGDALENA CHOLEWA
New Business Manager

Realizuje działania sprzedażowe i promocyjne w zakresie autorskich projektów konferencyjnych Evention. Odpowiada za bezpośredni kontakt z prelegentami. Magister dziennikarstwa i komunikacji medialno-marketingowej UKSW. Obecnie studentka studiów podyplomowych Politechniki Warszawskiej.

KAROLINA SELIGA
Business Development Specialist

W Evention odpowiada głównie za rekrutację i kontakt z uczestnikiem. Do jej obowiązków należy również pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych. W branży konferencyjnej pracuje od dwóch lat. Absolwentka Wydziału Polonistyki oraz Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

karola2
marlena_opis

MARLENA RĘBSKA
Business Development Specialist

W Evention odpowiada za rekrutację i kontakt z uczestnikiem. Do jej obowiązków należy również pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w działach sprzedaży oraz obsłudze klienta w przedsiębiorstwach finansowych. Zajmowała się również obsługą kluczowych klientów i doradztwem inwestycyjnym. Absolwentka reklamy i PR na Warszawskiej Szkole Reklamy.

EWELINA GAJOWIAK
Business Development Specialist

W Evention zajmuje się wparciem organizacyjnym i logistycznym konferencji. Odpowiada również za kontakt z uczestnikiem. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, kontynuuje studia magisterskie na kierunku Zarządzanie na Społecznej Akademii Nauk w Warszawie.

360x5042

WSPÓŁPRACUJĄ Z NAMI

wspolpracownik_norbert_gajlewiczNorbert Gajlewicz
Fotograf, magister dziennikarstwa, absolwent ID Uniwersytetu Warszawskiego. Już podczas studiów rozpoczął karierę zawodową jako fotograf prasowy. Pierwszym miejscem pracy była redakcja dziennika Rzeczpospolita. Zdjęcia, jakie wykonywał w tym okresie zostały wybrane i wydrukowane w Wielkiej Księdze X-lecia Polski Niepodległej. Od roku 2000 pracował dla jednej z największych agencji...
fotograficznych w kraju - Polskiej Agencji Fotografów Forum. Będąc jej szeregach otrzymał pierwszą nagrodę w Konkursie Polskiej Fotografii Prasowej. W późniejszym okresie wyspecjalizował się w fotografii biznesowej, pracując dla wielu międzynarodowych korporacji, agencji PR oraz drukowanych periodyków branży IT. Najczęściej zdjęcia były publikowane w tytułach wydawanych przez IDG Poland: miesięczniku PC World, tygodniku Computerworld oraz magazynie CIO, gdzie jest autorem wielu sesji okładkowych. Wykonuje także sesje portretowe solistów Opery Narodowej.
Od dziesięciu lat pracuje we własnym studiu fotograficznym Alfama Studio pod Warszawą, gdzie wykonuje różnego rodzaju sesje komercyjne. Pisuje także recenzje i artykuły poradnicze w drukowanym miesięczniku fotograficznym Digital Foto Video. Organizuje i prowadzi warsztaty fotograficzne zarówno dla czytelników jak i partnerów biznesowych.
www.alfama.com.pl
wspolpracownik_katarzyna_kotKatarzyna Kot
Katarzyna Kot, jeden z najbardziej doświadczonych copywriterów sprzedażowych, specjalista od e-mail marketingu i content marketingu - pracuje w branży direct marketingu ponad 14 lat. Przygotowuje kampanie e-mailingowe, landing pages, doradza i optymalizuje e-biznesy. Prowadzi autorski blog katarzynakot.pl, na którym popularyzuje wiedzę o copywritingu online....
Prowadzi zamknięte i otwarte szkolenia z zakresu copywritingu i e-marketingu. Od maja do sierpnia 2013 r. przewodnicząca Komisji Branżowej zatwierdzającej standard dla zawodu copywriter. Na liście siedmiu najlepszych copywriterów w Polsce.
www.katarzynakot.pl
wspolpracownik_gustaw_lasekGustaw Lasek
Właściciel firmy Servitium
Absolwent kierunku informatyka i ekonometria Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Specjalista w dziedzinie zarządzania bazami danych oraz wdrożeń systemów informatycznych. Obecnie właściciel firmy Servitium....

Solidny z ogromem pomysłów, dużym zaangażowaniem i entuzjazmem.
Mottem firmy Servitium jest "Więcej niż informatyka, kompleksowe rozwiązania" gdyż wierzy, że proste, funkcjonalne, estetyczne i łatwe w użytkowaniu rozwiązania połączone w jedno dają niesamowite rezultaty!
www.servitium.pl
wspolpracownik_ewa_opolskaEwa Opolska
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, na kierunku Organizacja i Zarządzanie. Stypendystka rządu kanadyjskiego w programie Master of Business Administration dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Stażystka SciencesPo w Paryżu w obszarze strategii komunikacji instytucji z otoczeniem. Odbyła staże naukowe w Londynie (Tack Training International) w zakresie marketingu i negocjacji handlowych oraz...
warsztaty w zakresie budowania wartości firmowych i wdrażania zmian organizacyjnych w Paryżu (Stratelium). Jest doświadczonym trenerem, prowadzącym zajęcia dla kadry menedżerskiej i specjalistów w dziedzinie zarządzania i marketingu. Tworzy projekty rozwojowe dla kadry zarządzającej. Jako konsultant i coach przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany strukturalne i organizacyjne. Realizuje cykle szkoleniowe, wspierające różnorodne cele biznesowe. Jej pasją jest także uczenie sprzedaży opartej na relacjach z klientem i uczenie kreatywności.
Jest stałym współpracownikiem Ernst&Young Academy of Business w zakresie prowadzenia szkoleń dla firm w dziedzinie zarządzania. Współpracuje także ze Szkołą Główną Handlową, Wydziałem Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie prowadzenia zajęć z marketingu i public relations na menedżerskich studiach podyplomowych. Sama o sobie mówi, że podczas swoich warsztatów masuje ludziom mózgi.
wspolpracownik_marek_rzewuskiMarek Rzewuski
Marek Rzewuski jest dziennikarzem od 2000 roku publikującym m.in. w takich tytułach jak Computerworld, Networld, NEXT magazine, PCKurier, Enter, Telenet Forum. Jego kariera dziennikarska przeplatana była pracą dla największych firm ITC, takich jak T-Mobile i Microsoft....
Prowadził konferencje o tematyce "Cloud Computing", "Wirtualizacja", "Zarządzanie projektami", "Architektura Korporacyjna" i inne. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois (MBA) oraz Politechniki Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych.
www.e-webinaria.pl
wspolpracownik_adrian_segarAdrian Segar
Adrian Segar jest uznanym na świecie autorytetem w obszarze realizacji konferencji bazujących na paradygmacie peer-to-peer networking. Jest autorem książki „Conferences That Work: Creating Events That People Love”, znanej w środowisku profesjonalnych organizatorów konferencji. Jego pasją jest tworzenie spotkań osób dzielących te same zainteresowania...
, doświadczenia zawodowe, mających silną potrzebę konfrontacji własnych postaw, przekonań i pytań z innymi uczestnikami spotkania. Takie spotkania cechuje wysoka efektywność spędzonego czasu, intensywny networking i skuteczne zarządzanie grupową dynamiką wspólnoty wiedzy i doświadczeń. Adrian Segar dopracował się własnej metodologii realizacji takich spotkań.
Z wykształcenia fizyk, posiada doktora z fizyki – jednak większość zawodowego życia zajmował się organizacją spotkań i aktywnym udziałem w organizacjach profesjonalistów eventowych. Mieszka w USA.
www.segar.com
wspolpracownik_grzegorz_turniakGrzegorz Turniak
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager - SAP Polska, Managing Director...
- Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-204 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim "Alchemia Kariery", z Romanem Wendtem "Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują" i z Witoldem Antosiewiczem "Praktyczny poradnik networkingu".
www.mowcy.pl
www.bnipolska.pl